Anonse erotyczne w internecie

Witam, Na imię mam Sandra i jestem kobietą po trzydziestce, a co za tym idzie też po przejściach. Głównie po przejściach z mężczyznami w różnym wieku, niemniej jednak nazwijmy to byciem doświadczoną. Kiedyś bałam się wyzwań, aczkolwiek niedawno życie nauczyło mnie, że żyje się tylko raz! Dlatego też postanowiłam założyć tu swoje konto.

Co mnie do tego podkusiło? Potrzeba znalezienia kogoś, przy kim na nowo poczuję się seksowną kobietą. Kogo szukam? Mężczyzny, nie chłopca - z takimi miałam już do czynienia zbyt sporo razy. Chcę faceta, który nie tylko i wyłącznie przewróci mój cały świat do góry nogami, niemniej jednak też i zadba o to, by uporządkować go po swojemu. Mężczyzny, który nie tylko i wyłącznie wysłucha, ale też doradzi i wskaże mi drogę. Takiego, przy którym poczuję się najlepszą wersją samej siebie i da solidnego klapsa, kiedy go o to poproszę... Z wykształcenia jestem przedszkolanką i może to właśnie własną profesją zrażałam dotychczasowych kandydatów. Facet jak słyszy, że na co dzień zajmuję się dziećmi, myśli, że sama chcę je mieć. Nic bardziej mylnego! Praca z dziećmi jest najskuteczniejszą formą antykoncepcji, więc nie - w związku z tym nie planuję mieć dzieci. Jeżeli Ty także - wygląda na to, że wcale nie przypadkiem trafiliśmy na siebie. Marzysz o niegrzecznej pani przedszkolance jedynie i wyłącznie dla siebie? Za dnia spokojna, wieczorami staje się zupełnym swoim przeciwieństwem. Po pracy zmieniam dżinsy i rozciągnięty sweter w bluzeczkę z głębokim dekoltem, kusą spódniczkę i buty na wysokim koturnie. Lubisz pończochy z podwiązkami na udzie? Świetnie się składa, bo właśnie to i jeszcze więcej mam Ci do zaoferowania. Od Ciebie oczekuję jedynie jednego - zaangażowania. I nie mam tu na myśli żadnych niebagatelnych deklaracji z Twojej strony. Nie mówię też o kwiatach, biżuterii czy drogich prezentach. Oczekuję jedynie, ze dzięki Tobie znowu poczuję się seksowną i docenioną kobietą. A wierzę, że dasz sobie z tym radę.
Polecam: anonse erotyczne.