Pozycjonowanie stron - zleć je specjalistom

Reklama w sieci
Właściwie każdy kto się chociaż raz pozycjonował na pewno spotkał się z różnymi sposobami rozliczania się za pracę. Na rynku istnieją dwa podstawowe sposoby rozliczania się: abonament oraz płatność za osiągnięty efekt. Zdarzają się również sposoby hybrydowe, jednakże są one niezbyt popularne.



Każdy z tych sposobów rozliczeń mają własne plusy i minusy. Przed podpisaniem dokładnie określonej umowy na SEO warto wiedzieć
1. Płatność za efektyJest to sposób, który szczególnie kiedyś był popularny. Aktualnie nie jest zbyt popularny ponieważ pozycjonowanie stron jest obecnie o sporo trudniejsze niż kiedyś. Aktualnie sposób ten jest niewiele popularny i lubiany szczególnie przez osoby zajmujące się SEO. Jeżeli chodzi o plusy i minusy tego rozwiązania to jako plus należy liczyć, że płaci się jedynie w momencie gdy pozycjoner osiągnie sukces. Z punktu widzenia klienta jest to bardzo duża zaleta ponieważ jeżeli już pozycjoner sobie nie radzi to nie wydamy żadnych pieniędzy. Jednakże na nieszczęście ma również również minus, że w sytuacji tej metody zwykle linkowanie stosowane przez pozycjonerów jest o sporo bardziej agresywne. Może to spowodować, że strona zostanie ukarana filtrem czy również banem. W związku z tym pomimo tego, że będziemy płacić jedynie za wyniki to możemy sobie zrobić krzywdę, a w zasadzie swojej stronie.
2. Płatność abonamentowaTutaj płaci się już od podpisania umowy. Sprawia to, że nie pozycjoner nie musi próbować jak najszybciej pozyskać efektów ponieważ dostaje pieniądze już na sam początek. Sprawia to, że linkowanie jest o wiele mniej agresywne, dzięki czemu redukuje się ryzyko otrzymania filtra czy również bana. Ten sposób na płatności za upowszechnianie strony w sieci jest o wiele chętniej widziany przez pozycjonerów i firmy pozycjonujące ponieważ mają one wtenczas także mogą nie tylko i wyłącznie linkować mniej agresywnie, niemniej jednak także zdobywać linki o sporo lepszej jakości. Dzięki temu klient może liczyć na o sporo lepszą jakość pozycjonowania.
Na rynku znajdują się także metody hybrydowe, które polegają przykładowo na płatności minimalnego abonamentu i prowizji w momencie osiągnięcia pozycji. Więcej należy zwrócić uwagę czy w przypadku płatności za efekt będziemy płacili za TOP10 czy także TOP20. Jest to bardzo duża różnica ponieważ osiągnięcie TOP 20 zwykle nie jest zbyt sporym wyzwaniem zwłaszcza w sytuacji średnich i prostych fraz. Tam też może okazać się, że wybór opłat za TOP20 jest kompletnie bez sensu. Warto powinno się na to zwrócić uwagę.
Warto sprawdzić: pozycjonowanie w rozliczeniu abonamentowym.